Na początek należy się zaopatrzyć w pliki, które można pobrać stąd:
Download
Rozpakowujemy i wrzucamy całość do modu.
Potrzebne linijki:
ModDesc
<specialization name="WheelDirtSpecialization" className="WheelDirtSpecialization" filename="WheelDirtSpecialization.lua" /> <specialization name="WheelDirtSpecialization" />
Xml modu
<DirtWheels> <DirtWheel index="38|0" dirtFileDry="Dirt/dirtDry.i3d" dirtFileRain="Dirt/dirtRain.i3d" isActive="true" distance="0.1" file="$data/vehicles/particleSystems/fieldWorkParticleSystem.i3d"/> <DirtWheel index="38|1" dirtFileDry="Dirt/dirtDry.i3d" dirtFileRain="Dirt/dirtRain.i3d" isActive="true" distance="0.1" file="$data/vehicles/particleSystems/fieldWorkParticleSystem.i3d"/> </DirtWheels>
Importujemy do i3d modu plik "WheelParticle" z paczki, potem ustawiamy dobrze poszczególne idexy w nim (pod koła) liczmy którym jest indexem zapisujemy.
I teraz w linijkach do xml index na wartość 38, za niego wpisujemy swój index.
czyli tu
<DirtWheel index="38|0"
<DirtWheel index="38|1
Poradnik By: ??? Nie znam autora Oryginału Więc Nikogo Nie Wypisuje.
Offline