Lukas - 2012-07-17 17:19:48

Najpierw otwieramy plik notatnikiem pod tytułem, np. "bizonek.xml"
Proszę nie mylić z modDesc.xml
Gdy już otworzymy szukamy linijki:
<pipeParticleSystems> A następnie pod nią są nasze uprawy:

<pipeParticleSystem type="wheat" position="0 -0.35 -5" rotation="0 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" />
<pipeParticleSystem type="barley" position="0 -0.35 -5" rotation="0 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" />
<pipeParticleSystem type="rape" position="0 -0.35 -5" rotation="0 90 0" file="rapeParticleSystem.i3d" />
<pipeParticleSystem type="maize" position="0 -0.35 -5" rotation="0 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" />
</pipeParticleSystems>

I są tam cztery uprawy: wheat, barley, rape, maize.
Dodajemy owies do tej linijki dopisując:
<pipeParticleSystem type="oat" position="0 -0.35 -5" rotation="0 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" />


Wygląda teraz tak:


<pipeParticleSystem type="wheat" position="0 -0.35 -5" rotation="0 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" />
<pipeParticleSystem type="barley" position="0 -0.35 -5" rotation="0 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" />
<pipeParticleSystem type="rape" position="0 -0.35 -5" rotation="0 90 0" file="rapeParticleSystem.i3d" />
<pipeParticleSystem type="maize" position="0 -0.35 -5" rotation="0 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" />
</pipeParticleSystems>
<pipeParticleSystem type="oat" position="0 -0.35 -5" rotation="0 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" />


Szukamy następnej linijki:

<grainTankFruitTypes fruitTypes="wheat rape maize barley"

Do niej dopisujemy "oat"
grainTankFruitTypes fruitTypes="wheat rape maize barley oat"


I to koniec poradnika o tym jak dodać uprawę do kombajnu.

poradnik nie jest mój i pochodzi z innego forum zakazów nie było :)

www.bleachheroes.pun.pl www.bap-poland.pun.pl www.cbmpl.pun.pl www.tziz.pun.pl www.racer.pun.pl