Najpierw otwieramy plik notatnikiem pod tytułem, np. "bizonek.xml" Proszę nie mylić z modDesc.xml Gdy już otworzymy szukamy linijki: <pipeParticleSystems> A następnie pod nią są nasze uprawy:
<pipeParticleSystem type="wheat" position="0 -0.35 -5" rotation="0 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" /> <pipeParticleSystem type="barley" position="0 -0.35 -5" rotation="0 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" /> <pipeParticleSystem type="rape" position="0 -0.35 -5" rotation="0 90 0" file="rapeParticleSystem.i3d" /> <pipeParticleSystem type="maize" position="0 -0.35 -5" rotation="0 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" /> </pipeParticleSystems>
I są tam cztery uprawy: wheat, barley, rape, maize. Dodajemy owies do tej linijki dopisując: <pipeParticleSystem type="oat" position="0 -0.35 -5" rotation="0 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" />
Wygląda teraz tak:
<pipeParticleSystem type="wheat" position="0 -0.35 -5" rotation="0 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" /> <pipeParticleSystem type="barley" position="0 -0.35 -5" rotation="0 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" /> <pipeParticleSystem type="rape" position="0 -0.35 -5" rotation="0 90 0" file="rapeParticleSystem.i3d" /> <pipeParticleSystem type="maize" position="0 -0.35 -5" rotation="0 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" /> </pipeParticleSystems> <pipeParticleSystem type="oat" position="0 -0.35 -5" rotation="0 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" />
Szukamy następnej linijki:
<grainTankFruitTypes fruitTypes="wheat rape maize barley"
Do niej dopisujemy "oat" grainTankFruitTypes fruitTypes="wheat rape maize barley oat"
I to koniec poradnika o tym jak dodać uprawę do kombajnu.
poradnik nie jest mój i pochodzi z innego forum zakazów nie było :)
|